Challenge
Authenticiteit is moeilijk te integreren, al helemaal door alle externe invloeden zoals social media die een overduidelijk eenzijdig beeld geven over hoe je zou moeten zijn.
Exact hierom start je voor minimaal zeven dagen lang je ochtend zonder telefoon. Geen social media, geen whatsapp, geen youtube; zero tolerance!
In plaats daarvan neem je direct na het opstaan de tijd om na te denken (pluspunten als je het ook opschrijft) over wie je daadwerkelijk bent en wilt zijn in de toekomst, vanuit daar bedenk je voor die dag een affirmatie die je helpt om meer in je authenticiteit te staan.
Voor zij die nog niet bekend zijn met affirmaties, dit zijn korte overtuigingen die bijdragen aan zelfverbetering of positief denken.
Bijvoorbeeld: ”Ik heb de kracht om ieder doel die ik wens te behalen”
Nadat je de vragen hebt beantwoord ga je door met creeëren van wie jij écht bent.
Bedenk een affirmatie voor de dag, eentje die makkelijk te onthouden is en die je regelmatig tegen jezelf kan zeggen.
Voel je je niet zo creatief, we hebben enkele affirmaties opgesteld die je kan gebruiken!
”Ik heb al het vertrouwen om mijn unieke kracht aan anderen te laten zien”
”Ik ben trots op wie ik écht ben, ik houd van mezelf”
”Ik omring mezelf met authentieke mensen die mij helpen om het beste uit mezelf te halen”
”Ik heb de kracht om in mijn authenticiteit te staan”
Vóór je start met bovenstaande challenge, vind je op de volgende pagina een aantal vragen die je als voorbereiding beantwoord.
Dit is de basis waarop je de rest van de challenge kan inspelen.